صباصبا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

صبا عشق من و بابا

شیطنت های کودکانه...

1393/5/1 23:35
نویسنده : مامان صبا
244 بازدید
اشتراک گذاری

تا چشم به هم میزنی میبینی کلی از سال گذشته و فرصت نکردی حتی بشینی شیطونیایه دخترک و اینجا هوار بکشی، داد بزنی، صداتو از تویه این کلمه ها رها کنی تا شاید این دلت آروم شه هرچند وقتی یه کار بدی میکنه و تو اوج عصبانیتتی بازم یجوری دلتو میلرزونه و با نگاش و بوساش و حرفاش ی کاری میکنه دلت میخواد فقط بغلش کنی و همه چیو فراموش کنی...... چند روز پیشا خانم کوچولو خوابیده بود جلو تلویزیون و منم بخیالم داره کارتون میبینه، یهو پاشد اومد تو بغلم میگه مامان ی چیزی کردم تو بینیم گیر گرده منم گفتم شاید بچه ست ی چیزی تو تخیلاتش میگه گفتم نه مامان چیزی نیست پاشو برو کارتونتو ببین دیدم زد زیر گریه میگه گیر کرده، منم هرچی نگاه کردم چیزی ندیدم  تا باباش اومد کمک و با چراغ قوه که نگاه کردیم دیدیم بععععععععله دسته گل خانم حسابی اونجا جا خوش کرده و قصد بیرون اومدنم نداره..... دیگه اون لحظه بود که من و بابا و خاله مصی نفهمیدیم چجوری خودمونو رسوندیم درمانگاه تا دکتر به دادمون برسه. خلاصه از دکتر و منشی و مریضا همه به کار وروجک میخندیدن تا بلاخره دکتر درش آورد و خیال ما هم راحت شد. تازه وقتی کارمون تموم شد یادم افتاد یکم باهاش حرف بزنم تا یادش بمونه کارش چقدر خطرناک بوده خانم برگشته صاف صاف تو چشام نگاه میکنه و میگه مامان دیگه در موردش حرف نزن!!!خطاخطاخطا(اینم قیافه منه تو اون لحظه)... ایشالا خدا خودش همیشه کوچولوها رو از هر بلایی حفظ کنه آمییییییییین

اینم وروجک خانم در 3 سال و 8 ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)