صباصبا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

صبا عشق من و بابا

ده سالگی

1399/8/2 3:26
نویسنده : مامان صبا
112 بازدید
اشتراک گذاری

ده ساااااال و ۲۷ روز 😳 اصلا باورم نمیشه اینقدر سریع داره میگذره اینقدررر زود بزرگ نشو من هنوز دلم میخواد تو بغلم جا شی هنوز دلم میخواد سرهمی واست بپوشم هنوز واسه خرگوشی کردن موهات دلم غنج بره😍 تازه میخواستی بری مدرسه الان کلاس چهارمی شدی‌😃😃 خدا حفظت کنه واسمون که چشم و چراغ خونه ای 

چند ماهه درگیره بازی روبلاکسی شب باشه یا روز خونه باشیم یا بیرون فرق نداره کلا روبلاکسه که حرف اول و میزنه باران و ریحانه رو هم درگیرش کردی حالا سه تایی یه تیم شدین و گیگ میخورین🤣🤣

هنوزم آرومی هنوزم خانومی هنوزم با وجود این ویروس کرونا با اینکه اینهمه تنهایی میکشی صبوری 🥰

از شهریور مشغول تعمیرات خونه ایم و هنوز تموم نشده ،کلاساتون آنلاینه کلی وقت و انرژی میخواد بشینی با این سیستم شاد کار کنی، فعلا رفت و آمدا تعطیله و مجبوریم بیشتر خونه بمونیم ولی با همه ی اینا تو  صبوری تو قوت قلبمی تو منبع انرژی منی تو انگیزه زندگیمی چه خوب که هستی بمونی واسمون مهربون 

پسندها (3)

نظرات (0)