صباصبا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

صبا عشق من و بابا

2سال و 9 ماهگی مبارک

1392/4/9 1:52
نویسنده : مامان صبا
236 بازدید
اشتراک گذاری

تربچه مامان دیگه داره بزرگ میشه، هرکی ازش میپرسه چند سالته میگه 2 سال و 7 ماهمه، وقتی کوچیکتر بود شکایت خستگیامو شیطونیهایه دخملیو به مامانم میکردم میگفتم کی میشه دیگه بزرگتر شه!اونم بهم میگفت صبور باش بچه ها هرچی بزرگتر بشن مشکلاتشونم با خودشون بزرگ میشه.....حالا میبینم مامانم درست میگفت. الان صبا تا روزی یه بار اشک منو در نیاره روزش شب نمیشه! البته اگه خونه خودمون باشیم و کسی هم پیشمون نباشه خیلی آرومه و اصلا اذیتم نمیکنه. بعضی وقتا از بس نق میزنه و گریه میکنه و سر چیزایه بیخود بهونه میگیره دلم میخواد از دستش فرار کنم ...

ولی چیکار کنم که باز یه خندش دلمو میلرزونه و همه چی یادم میره. امشب وقتی میخواسته بخوابه برنامه هاشو واسه فردا بهم اعلام کرده! مامان وقتی صبح شد پاشیدیم بریم مهد کودک بعدشم منو ببر پیش یه خاله گریم کنم...

وروجک ما اینه دیگه!!...........

تصمیم دارم از مهر بذارمش مهد کودک آخه حس میکنم تمام نق زدناش از اینه که حوصلش سر میره، خیلی دلش میخواد یه همبازی ذاشته باشه و وقتی بیرون میریم زود با همه دوست میشه. امیدوارم این راه چاره باشه..... هم واسه من هم واسه صبا گلی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)