صباصبا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

صبا عشق من و بابا

سفری تازه با صبا

1391/3/24 0:19
نویسنده : مامان صبا
342 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا دو هفته است که از صبا دیگه می می رو ترک کرده و تو این مدت چنان دماری از من در آورده که نگو و نپرس! وقتی میخواد بخوابه دیگه از بس گریه میکنه اشک بقیه رو هم در میاره نه رو پا میخوابه نه تو بغل یکسره هم با گریه میگه اینجا میرم جایی که گفته باز میگه نه نه نه اونجا...... و این اینحا اونجا کردنا تا وقتی  که از خستگی تقریبا بیهوش شه ادامه داره........

دیگه واقعا خسته و کلافه بودم واسه همین با پدر جون و مامانی اومدیم کرمان تا شاید با عوض شدن اب و هوایه دخترک این عادتش هم از سرش بیفته. این روزا خبر بارداریه خاله سارایه صبا همه رو خوشحال کرده و صبا هم خوشحاله. همش میره دل خاله رو ناز میکنه میگه نازه نازه بعد بوسش میکنه میدوه میاد به من میگه نی نی کوچولو...........

این دو سه روزه که کرمانیم خداروشکر صبا اوضاع خوابیدنش بهتر شده و کمتر بهونه میگیره. اخه اینجا همش مشغول بازی و شیطونیه. امروز خونه عزیزش بوده و کلی با عموها بازی کرده و بعدم رفته پارک الانم مثل یه فرشته کوچولو خوابیده......من با تمام وجودم عاشق این فرشته کوچولوامماچ قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان الیناجونی
4 تیر 91 22:21
چه جالب ولی چقدر سختهههه از شیر گرفتن وایییییی من میترسم واقعا بچه رو از شیر بگیری مادر از همه بیشتر براش سخته یه وابستگی شیرینیه