صباصبا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

صبا عشق من و بابا

دکتر بازی

1391/3/7 0:44
نویسنده : مامان صبا
380 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه 20 ماهگیه دختر کوشولوم مبارک باشه. دیگه دخملم بزرگ شده شعر تولدت مبارک و همش میخونه و عاشق شمع فوت کردن و کیک تولده. یه کلاه تولدم خریده که عاشقشه شعرشم اینجوری میخونه تبلد تبلد تبلدت بوگوءک(مبارک)...

یه چند روزی میشد که من مریض بودم از دیروزم دخملی یکم تب کرده بود واسه همین عصری من و مامانیش که با پدرجون و به قول صبا پجیو اومدن مهمونمون شدن وروجک و بردیم پیش دکتر مقدادی که دکتر صباست. با اون سابقه ترسی که صبا از دکتر رفتن داشت امروز از ظهر همش بهش گفتیم صبا نمیترسه میخواد بره پیش اقا دکتر میخواد دکتر بازی کنی بعدم کلی با دستگاه فشار و گوشیش دکتر بازی کرده...... خلاصه عصری رفتیم مطب واول از همه چون کلاه تولدش و با خودش برده بود اونجا سر این کلاه با یکی دوتا از بچه ها دعواش شد اخه اونا هم بچه بودن و کلاه اینو میخواستن که بازی کنن اینم حالا گریه که نهههههههههههه منه تبلد منه!

خلاصه بعد از 1 ساعت معطلی نوبتمون شد و رفتیم پیش اقا دکتر به محض اینکه نشستیم رو صندلی خانم کوچولو هم سنگ تموم گذاشت چنان گریه زاری راه انداخت که بیا و ببین ولی وقتی نوبت معاینه با گوشی شد خوشش اومده بود و دیگه گریه نمیکرد ولی دوباره سر اندازه گیری قد و وزن روز از نو روزی از نو.....

صبا تو 20 ماهگیش قدش 90 بود و وزنش 12 کیلو که دکتر گفت چون خوب وزن نگرفته دیگه جیره می میشو قطع کن تا بیشتر غذا بخوره.

منم از حالا هم ناراحتم هم استرس از شیر گرفتنش و دارم . خدا کنه عزیز مامان زیاد اذیت نشه و اینبارم قوی باشه. بوس از اون لپهایه گلی شده از تبت نفسم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)