صباصبا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

صبا عشق من و بابا

یک کلمه ی تازه

1390/9/9 0:08
نویسنده : مامان صبا
192 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبا 1 سال و 2 ماه و 3 روزش بود. هر روز بزرگ شدنش با یه کار جدید یا یه حرف جدید همراه بوده که واسه من و باباش کلی ذوق وشوق به بار میاره و باعث میشه بیشتر دوسش داشته باشیم. امشبم یکی از اون شبایی بود که صبا یه کلمه جدید و گفت و من کلللللللللللی لذت بردم. امشب وقت شام صبا اومد تو آشپزخونه منم بهش گفتم صبا به مامان کمک میکنه؟ دیدم وایساده زل زده به من! فهمیدم منظورم و نفهمیده واسه همین بسته نون و دادم بغلش گفتم ببر بده بابا تا من واست به بیارم. دیدم تند راهش و کشید و رفت پیش باباش، بابایی که مشغول کار بود متوجه صبا نشد که نونارو ازش بگیره صبا هم یکم باباش و نگاه کرد و گفت ننننننننننون ننننننننننننننننون بعدم انداختشون زمین و برگشت تو آشپوخونه .خودشم انگار از گفتن کلمه نون خوشش اومده بود تا شامشو تموم میکرد مرتب تکرارش میکرد من و بابایی هم خوشمون اومده بود همش ازش میخواستیم تکرارش کنه. از گفتن نون لذت میبردیم و از خوردن صبا بیشتر که با این دو تا دندونش چه قدر بامزه نون میخورد ازم میخواست واسش سالاد الویه بزارم رویه نونش بعد مثل ساندویچ بپیچم اونم با لذت بخوره. نوش جونت شه لپ گلیه مامان.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)