صباصبا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

صبا عشق من و بابا

حرفهایه مادرانه...عکسهایه دخترانه

1390/8/13 22:02
نویسنده : مامان صبا
375 بازدید
اشتراک گذاری

ای تماشایی ترین مخلوق زمین،آسمانی میشوم وقتی نگاهت میکنم...

                                                 اینجا 1 روزته

                                             این عکس 1 ماهگیته گلم

                                         اینجا 2 ماهه شدی خوشکلهههههههههههههه

                                             عکس 3 ماهگیه دخمل مامان

                                           اینجا 4 ماهه بودی

                                         5 ماهگیه فرشته کوچولوم

6 ماهگیه خوشتیپ کوچولو   

                                   

7ماهگیه صبا

8ماهگیه دخمل مامان

9 ماهه شدی خوشکله

 

10ماهگیه عزیز دلم

11ماهه شدی خانمی

اینم 12 ماهگی نفس مامان

خوشمزه ترین مزه دنیا طعم بوسه هایه شیرینیه که مهمونم میکنی، شکلات من تند تند بزرگ نشو تا از شیرینیه تو لبریز شم

عزیزکم

دووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)