صباصبا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

صبا عشق من و بابا

17 ماهگی مبارک

1390/12/8 0:15
نویسنده : مامان صبا
194 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم 17 ماهگیت مبارک. این مدت خیلی سریع گذشت،دلم میخواست میشد و میتونستم همه ی لحظه های باتو بودن و ثبت کنم و بعدهااز دیدنشون و از داشتنشون و از تکرارشون لذت ببرم. یه وقتایی که عکسایه نوزادیتو میبینم دلم واقعا واسه اون قدی بودنت تنگ میشه... هر قدر هم فیلم و عکس و این وبلاگ خاطراتو نگه دارن و تکرار کنن ولی بازم نمیشه همه شیرین زبونیات و بازی کردنات و گریه و خنده هات و همه و همه ی لحظات با تو بودن و داشت ............

الان تو 17 ماهگیت قدت 85 سانتیمتر و وزنت 11.700 نسبت به ماه گذشته زیاد وزنت تغییر نکرده و با این روند دندون در آوردنت گمونم وزنت کمترم بشه!

تعداد کلماتی که به ظور واضح میتونی بگی حدود ٤٠ کلمه است

بابا

مامان

دد

آبا=آب

توپ

هاپو

توتو

نی نی

آدوش=ابگوشت

اده=بده

بع بع=صدایه ببعی

نه

نون

ممنون

عزیز

عمه

عمو

هانی=هانیه

حاجی

به

دش=درش(وقتی بخوای در چیزیو واست باز کنیم میگی)

بالا

پا

دس=(دست)

آآ=آقا

ززز=صدایه زنبور

مو مو= صدایه گاو

آر آر=صدایه کلاغ

تش= کفش

جیش با 2کاربرد جیش و ریش

دوش=گوش

اووجا=اونجا

عموم=حموم

تاب

اپس=اسب

نا= ناز

چش=چشم

اوتاد=افتاد

دو دو چی چی

دو سه تار (چهار)

و درکت از محیط اطرافت 100%. عادت خوابیدنت تا الان بارها عوض شده ( رو پا خوابیدن- خوابیدنم کنارت و شعر خوندن- بغل شدن و راه رفتن من) و حالا خوابیدن رو تخت و می می خوردن که البته تا اونجایی که بتونی در مقابل خوابیدن مقاومت میکنی...کلا بد غذا نیستی و شکر خدا هر چی بهت بدم میخوری ولی آبگوشت و پیتزا و ماکارونی وسیب زمینی سرخ کرده در اولویتن ولی میوه رو دوس نداری، هنوز خیلی به من وابسته ای و اگه یه لحظه نبینیم میزنی زیر گریه و این خیلی نگرانم میکنه،خیلی لجبازی و اگه بهت بگم کاری نکن بیشتر تکرارش میکنی،  دوست داری با بچه هایه دیگه بازی کنی از بازیهایه گروهی خوشت میاد، و نکته ی آخر اینکه نسبت به من وبابا حسودی و نباید کسی جز تو بغلمون باشه حتی عروسکات...

گل مامان دوست دارم. بازم 17 ماهگیت و تبریک میگم با یه عالمه بوس..........................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا محسن
16 مرداد 91 14:43
منم خیلی دوست دارم عزیزم و یه عالمه بوس...