صباصبا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

صبا عشق من و بابا

صبا در نمایشگاه غنچه ها

1390/7/20 1:23
نویسنده : مامان صبا
271 بازدید
اشتراک گذاری

امسالم مثل سال گذشته به مناسبت روز جهانی کودک شهرداری تهران یه نمایشگاه واسه نی نی کوچولوها توی پارک گفتگو برپا کرده بود که ما امسالم تونستیم صبا خوشکله رو ببریم. پارسال صبا 11 روزه بود که رفتیم همه اونجا نیگامون میکردن که چه جوری با یه نی نی به این کوچولویی پاشدیم و اومدیم ولی من و بابا اینقد ذوق واسه نشون دادن دنیای بیرون به تو داشتیم که به این چیزا توجه نمیکردیم اونجا یه عالمه بادکنک های رنگی و اسباب بازی و چیزای قشنگ قشنگ بود .تو نمایشگاه سال گذشته هم مثل امسال عکس کاریکاتوریه تورو دادیم یه آقا که نقاشیه نی نی ها رو میکشید واسمون کشید. پارسال تو همش تو کالسکت خوابیده بودی ولی امسال...

ماشالا هرچی شیطونی داشتی نگه داشته بودی واسه امسالت حتی نمیذاشتی بابا ازت عکس بگیره! فقط یه مورد بگم که نشسته بودی رو زمین و وسط اونهمه جمعیت دست میکشیدی رو زمین و میمالیدی به لباساتو بعدم تو دهنتو پشتشم جیغ و داد که کاری به من نداشته باشین من هرکار  دوست دارم بکنم....

تو غرفه های بازی هم که دیگه به زور میومدی بیرون. ولی در کل هم تو خوشت اومده بود هم من و بابا

این عکسارو پارسال گرفتیم و تو 11 روزه بودی

تو این عکس بغل مامانی و داریم عکستو نقاشی میکشیم

اینا هم عکسایه امسالت بودن که 1 سال و 11 روزت بودو تو عکس آخری تو بغل بابا نشستی تا نقاشیه صورت قشنگت کشیده شه.میبینی چقدر بزرگ شدی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)